wtorek, 14 stycznia 2014

Coś o mnie (tak jakby) i o blogu

Cześć nazywam się Ola! Mam 13 lat i ... to takie typowe przedstawianie. Wygląda to tak jak na spotkaniach AA. Bardzo mnie to śmieszy. Ale jak inaczej się przedstawić.
No więc lubię większość wszystkiego i zaczęłam pisać ten blog żeby się wyżyć twórczo. Tego mi brakuje. Dużo informacji będziecie się dowiadywać przy okazji wpisów.
Właśnie... o czym będzie ten blog. Jak już po tytule możecie wywnioskować, że ten wytwór będzie o wszystkim (jak to u wariatów). O tym co się dzieje i co się stanie. O moich rozterkach sercowch i tak ogólnie... Posty będą się pojawiac w weekend, czasem tylko w zwykłych dniach.                                                                                  
I to by było chyba na tyle.
Jeszcze jedno, jak chcecie się jeszcze czegoś o mnie dowiedzieć to piszcie na maila, a ja będę odpowiadać w postach.
Całuję wszystkich
w@riAtKa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz